Psst! För att njuta av allt vår sida har att erbjuda så rekommenderar vi att du byter webbläsare. Här får du smidig vägledning: https://browsehappy.com/

Ekonomiassistent till företag i Rottne

Vi söker en ekonomiassistent till ett väletablerat företag i Rottne!
Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Uppdraget förväntas starta i augusti och pågå sex månader framåt, för rätt person finns en god chans till direktanställning hos kundföretaget.

Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden
Du kommer arbeta i olika områden inom ekonomi. Exempel på löpande arbetsuppgifter är:

  • Kundreskontra
  • Avbetalningar
  • Hantera kassakonton
  • Artikelhantering och prisuppdatering
  • Leverantörsfakturering
  • Bokföringsorder

Din profil
Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller är utbildad inom ekonomi. Det är meriterande om du är utbildad civilekonom.

Du är en driven och initiativtagande person som på ett nyfiket sätt tar dig an nya uppgifter. För att lyckas i rollen som ekonomiassistent har du en god social kompetens och tycker om att samarbeta med dina kollegor samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt med stor noggrannhet.

Villkor
Start: Augusti
Ort: Rottne
Arbetstider: Kontorstider
Varaktighet: Sex månader med god chans till direktanställning hos kundföretaget.
Omfattning: Tjänsten är på 100 % och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet

Din ansökan
Ansökan tas endast emot via vår hemsida, vi tar ej emot ansökningar via mail. Urval sker löpande men processen kan dra ut på tiden på grund av semester.

Välkommen med din ansökan!