Psst! För att njuta av allt vår sida har att erbjuda så rekommenderar vi att du byter webbläsare. Här får du smidig vägledning: https://browsehappy.com/

MAKAJO Sverige AB

Showroomsansvarig rekryteras till MAKAJO

Här är tjänsten för dig som gillar att ha en central roll med mycket kontaktytor. Du kommer att ansvara för MAKAJOs showroom, på Brännkyrkagatan 82, och se till att det är levande och attraktivt för alla besökare. Här möter du företagskunder och privatpersoner i deras inredningstankar och det är du som ser till att allt håller en hög och exklusiv standard.

Om rollen
Du kommer att ansvara för att showroomet öppnas och stängs. Öppettiderna är måndag-torsdag 08:30-17:00 och fredagar 08:30-15:00. Dagarna kommer att variera men vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

  • Huvudansvar för att showroomets dagliga drift och rutiner fungerar optimalt
  • Arbeta förebyggande med att säkerställa att utställare är nöjda
  • Bemöta kunder och branschfolk som besöker showroomet
  • Ansvara för event – planering, inbjudningslistor, genomförande, uppdatering av CRM
  • Ansvara för inköp avseende allt kring showroomet
  • Sälja in utställningsytor, skriva offerter och avtal                              
  • Ansvara för showroomets totala budget
  • Hålla hemsidan och sociala medier uppdaterade

Vem söker vi?
Vi söker dig som älskar bemötandet av människor och som gärna gör det lilla extra, både i stort som smått. Du behöver vara orienterad inom inredning, bygg- och bostadsbranschen för att tycka att rollen är rolig och utmanande. Kanske har du även arbetat inom hotell, restaurang eller som Office Manager på ett större företag under din karriär. Det är viktigt att du gillar att ha många kontaktytor och att du snabbt kan ställa om ditt fokus då besökare löpande kommer till showroomet.

Din personlighet är det absolut viktigaste och du är noggrann, strukturerad och har en stor social kompetens. Du har ett genuint intresse för att alltid leverera en service i världsklass, likvärdigt med förväntningarna på ett femstjärnigt hotell. Har du kännedom om MAKAJOS varumärken och produkter, ett sinne för färg, form och ett öga för detaljer ser vi det som ett plus. Vi uppskattar också någon som vågar ta beslut, är lyhörd, prestigelös och flexibel.

Om vi får fylla på önskelistan lite till så vill vi gärna att du är van att arbeta med events, har ett ekonomiskt intresse, är duktig i Officepaketet och känner dig hemma vad gäller sociala medier.

Om MAKAJO
MAKAJO tar fram skräddarsydda inredningskoncept för byggbranschen och har samlat ett 70-tal ledande varumärken i sina Showrooms som finns centralt i Stockholm (1100 kvm), Göteborg (1100 kvm) och Malmö (550 kvm). På MAKAJO arbetar idag nio personer fördelade på dessa tre kontor.

MAKAJO är en öppen mötesplats där man skapar möjligheter till affärer och är en levande plattform för nätverkande. Det erbjuds roliga events, intressanta utbildningar och föreläsningar för byggherrar, inredare, arkitekter, fastighetsägare och projektledare.

I närmare 10 år har MAKAJO samlat på sig erfarenheter och kunskap från byggprojekt i hela Sverige. Känn dig varmt välkommen att inspireras hos oss!

Vill du veta mer?
I den här rekryteringen samarbetar MAKAJO med OnePartnerGroup Stockholm. Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse och du kommer att ha din arbetsplats på Brännkyrkagatan 82, precis vid Zinkensdamms tunnelbana. Det här är en roll som kräver att du är på plats även om det såklart erbjuds en viss flexibilitet.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Christina Stenbeck på [email protected] eller
Emelina Sjösten på [email protected]

Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mail. Om du går vidare i processen kommer du att få genomföra två arbetspsykologiska tester för att vi ska kunna göra den bästa matchningen av kandidater.

Varmt välkommen med din ansökan!

Fler jobb inom Administration/kundservice/HR

Kundtjänstmedarbetare till företag i Kungsbacka!

Kundtjänstmedarbetare till företag i Kungsbacka!

OnePartnerGroup | Hallands län, Kungsbacka | Administration/kundservice/HR

Kundtjänstmedarbetare till DHL Freight i Växjö

Kundtjänstmedarbetare till DHL Freight i Växjö

OnePartnerGroup Sydost AB | Kronobergs län, Växjö | Administration/kundservice/HR

Noggranna personer för dokumenthantering sökes!

Noggranna personer för dokumenthantering sökes!

OnePartnerGroup Örebro AB | Örebro län, Örebro | Administration/kundservice/HR

Team Assistant rekryteras till Nordic Capital

Team Assistant rekryteras till Nordic Capital

Nordic Capital Services AB | Stockholms län, Stockholm | Administration/kundservice/HR