Psst! För att njuta av allt vår sida har att erbjuda så rekommenderar vi att du byter webbläsare. Här får du smidig vägledning: https://browsehappy.com/

Kundservicemedarbetare till Bisnode

Brinner du för att ge bästa möjliga service till kund och är en sann teamspelare?
Trivs du i en roll där det händer många saker och är högt tempo emellanåt?

Då kan detta vara en tjänst för dig! Skicka in din ansökan direkt, urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Gabriella Boumadi på [email protected]

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du ingå i ett kundserviceteam och du kommer att arbeta i stora data-miljöer och exempelvis hantera supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Supporten sker via telefon, mail och chatt. Du kommer bland annat att supportera i deras diverse system, både privat- och företagskunder, hantera fakturaärenden och supportera deras säljare med diverse uppgifter. Du kommer helt enkelt arbeta med att ge bästa möjliga service till deras kunder i en mängd olika frågor. Du kommer initialt få en gedigen introduktion. 
De är två team på Customer Service på totalt 15 personer. Ett team är inriktat på deras information- och marknadstjänster och det andra på kredittjänster. Det är till teamet för information- och marknadstjänster Bisnode nu söker en kollega.

Din profil
Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet inom kundtjänst/tekniskt support. Det viktigaste för oss är att du brinner för serviceyrket och har IT intresse/nyfikenhet. Det är viktigt att du har telefonvana då ett av deras främsta arbetsverktyg är just telefonen. Vi tror att du har professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i deras team är du en vänlig lagspelare som är mån om dina kollegor och arbetsmiljön. För att lyckas väl i rollen har du goda kunskaper i både engelska och svenska, skriftligt såväl som muntligt.

När det kommer till personliga egenskaper brinner du för att ge bästa möjliga service till kund och är en sann teamspelare. Du tycker det är lite extra roligt att gå till jobbet när det händer många saker, när det är emellanåt högt tempo och det finns många frågeställningar från kunden som väntar dig, i blandad komplexitet. Du tycker att IT är spännande och du har ett intresse av att lära dig mer. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är lite komplexa och kräver extra fokus för att lösa. 

Övrigt:
Start: I början på januari
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8–17
Placering: Stockholm/Solna   
                
Du kommer initialt vara uthyrd som konsult via oss på OnePartnerGroup i 6 månader med möjlighet att få en anställning hos Bisnode efter uthyrningsperioden förutsatt att alla parter är nöjda.

Om kunden
Bisnode finns idag på 19 marknader och är en av Europas ledande leverantörer av beslutstöd. Huvudsakligen arbetar Bisnode med beslutsstöd inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Nyckeln för Bisnode är att leverera svar och insikter och på så sätt göra det möjligt för deras kunder att fatta smarta beslut. Bisnode har idag ca 2100 anställda.

 

Fler jobb inom Administration/kundservice

Administratör till kund i Örnsköldsvik

Administratör till kund i Örnsköldsvik

Västernorrlands län, Örnsköldsvik | Administration/kundservice

Ny
Jobbet är nyligen upplagt.
Kundtjänstmedarbetare till Myndighet i Nyköping

Kundtjänstmedarbetare till Myndighet i Nyköping

Södermanlands län, Nyköping | Administration/kundservice

Butiks-och lageransvarig

Butiks-och lageransvarig

Västra Götalands län, Uddevalla | Administration/kundservice

Deltidsjobb som Administratör

Deltidsjobb som Administratör

Västra Götalands län, Göteborg | Administration/kundservice