Psst! För att njuta av allt vår sida har att erbjuda så rekommenderar vi att du byter webbläsare. Här får du smidig vägledning: https://browsehappy.com/

Helpdeskmedarbetare till Zedcoms 1st line support

 Är du Zedcoms nästa helpdeskmedarbetare med erfarenhet/intresse av teknisk problemlösning? 

Beskrivning
Som helpdeskmedarbetare tar du främst emot inkommande samtal från kund där du förväntas arbeta serviceinriktat med en positiv och engagerad inställning. Tillsammans med ett team på 16 personer lägger du stort fokus på att lösa kundernas ärende under vardagar 08:00-17:00.

Du kommer arbeta med varierande ärenden med allt från att hjälpa större kundföretag med internetuppkoppling till mindre kundföretag som är i behov av att installera mail eller lösenordsbyte via dator/telefoni. I och med bredden och variationen i samtalen kommer du lära dig allt från nätverk till dom senaste molntjänsterna. Du hamnar i ett tight och hjälpsamt team som stöttar varandra i det vardagliga arbetet.

Vi ser gärna att du som söker

  • Har erfarenhet av kundservice och telefonvara
  • Är ansvarsfull i ditt arbete
  • Är hungrig på kunskap
  • Meriterande är om du har teknisk utbildning/erfarenhet 

Anställningsform
Provanställning med möjlighet till fast anställning 

Sysselsättningsgrad
Heltid

Arbetstid och lön
Dagtid 08:00-17:00
Fast lön enligt överenskommelse

Ansök
Ansök så snart som möjligt då rekryteringsprocessen sker löpande.

Fler jobb inom IT/Teknik

Fullstack-utvecklare till GrowMe

Fullstack-utvecklare till GrowMe

Jämtlands län, Östersund | IT/Teknik

Fullstack-utvecklare till GrowMe

Fullstack-utvecklare till GrowMe

Västerbottens län, Umeå | IT/Teknik

IT-tekniker/IT-support sökes!

IT-tekniker/IT-support sökes!

Örebro län, Örebro | IT/Teknik

Elkraftstekniker till Gislaved Energi

Elkraftstekniker till Gislaved Energi

Gislaved Energi | Jönköpings län, Gislaved | IT/Teknik