Psst! För att njuta av allt vår sida har att erbjuda så rekommenderar vi att du byter webbläsare. Här får du smidig vägledning: https://browsehappy.com/

Produktspecialist inom operation hos Codan Triplus

Om Codan Triplus AB
Med trygghet och säkerhet som ledstjärna är CODAN TRIPLUS AB en ledande leverantör av huvudsakligen förbrukningsartiklar till den svenska vården sedan mer än 35 år. Vi förser vården med produkter och tjänster inom Anestesi/IVA och Operation/Sårvård/Röntgen. Förutom att vi företräder ett antal välkända tillverkare, har vi en omfattande egen produktion. Vi är idag drygt 20 medarbetare med kontor och lager i Kungsbacka.

Om rollen
Som produktspecialist hos Codan Triplus kommer du att ha ett affärsansvar till deras team som huvudsakligen arbetar med produkter inom områdena operation, sårvård och röntgen.

Inom ditt distrikt Västra Sverige som innefattar Jönköping, Värmland, Norrbotten och Jämtland ansvarar du för kundkontakten som framförallt är regioner, sjukhusens olika kliniker inom ansvarsområdet, inköpsavdelningar och materialkonsulenter.

Dina arbetsuppgifter är att arbeta för långsiktiga och framgångsrika samarbeten med kunderna. Detta gör du genom att planera, driva och genomföra försäljnings- och marknadsföringsarbete. Du kommer också att delta aktivt i de olika stegen i upphandlingsprocessen, detta gör du tillsammans med dina kollegor i ditt team.

Hos Codan Triplus är du kundernas resursperson, ditt ansvar är att se till att produkterna används på ett tryggt, säkert och resurseffektivt sätt.

Eftersom stora delar av ditt jobb kommer vara på resande fot, innebär det att ditt närmsta kontor kommer vara bilen eller hemmet. Ditt arbete sker självständigt utifrån mål och aktiviteter i fastställd affärsplan.

Din profil
För att kvalificeras för den här rollen behöver du vara legitimerad sjuksköterska med adekvat vidareutbildning/specialistutbildning, gärna inom operation. Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet inom försäljning, samt ett gediget medicintekniskt intresse.

Som person är du initiativrik, öppen, social och har lätt att skapa goda relationer. Du är också en person som gillar utmaningar och är inte rädd för att ta eget ansvar. Du trivs med att jobba både självständigt såväl som att samarbeta med dina kollegor i teamet.

För att vara framgångsrik i tjänsten krävs det struktureringsförmåga och att du är duktig på att planera dina säljaktiviteter på egen hand. Vi ser att du har stor datorvana och kan behärska MS Office samt kan behärska både svenska och engelska i tal och skrift.

Urval sker löpande sök därför tjänsten redan idag – Vi ser framemot din ansökan!

Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.