Inköpare/Kundservicemedarbetare till e-handelsföretag i Göteborg.

Göteborg

Inköpare/Kundservicemedarbetare till e-handelsföretag i Göteborg.

Är du strukturerad och gillar problemlösning?
Drivs du av att göra det lilla extra och skapa goda kund- och leverantörsrelationer?
Då har vi ett kanonjobb till dig!

Vi söker nu en medarbetare till vår kund i Göteborg som kommer att arbeta med en kombinerad inköps- och kundserviceroll.

Hur ser tjänsten ut?
I rollen som inköpare/kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med inköp, logistikplanering returhantering och kundservice. Du arbetar med att skapa processer och rutiner för en optimal hantering av produkter där du även jobbar med prognoser och kampanjer.

Vidare arbetare du med att besvara inkommande kundsupportärenden via mail och chat på engelska. För att assistera kunderna är du behjälplig i alla kundserviceärenden som gäller bland annat, leveranstid, orderbekräftelse, produktinformation och tullhantering.
 

Om dig
För att trivas hos vår kund bör du ha erfarenhet av att ha kontakt med leverantörer och att skapa goda relationer. Du har en hög en arbetskapacitet, kan arbeta självständigt, har mycket god samarbetsförmåga samt är kommunikativ och drivande. 
Vi tror också att du är en ambitiös, noggrann, social, positiv och ansvarstagande person som trivs med att att vara spindeln i nätet. Du tycker det är viktigt att ha kul på jobbet och att kunna bidra med god energi.

Vi ser att du har tidigare erfarenhet inom kundservice/inköp/supplychain eller relevant utbildning inom området och vana av att arbeta i system samt Excel.

Detta avser ett konsultuppdrag på heltid i ca 1 år för att täcka upp ett föräldravikariat med start omgående. Kunden är i en spännande utvecklingsfas och för rätt person kan det bli en anställning hos kunden.

Kvalifikationer
Erfarenhet inom inköp
Gymnasieutbildning. 
Meriterande med utbildning inom inköp/supplychain. 
Flytande svenska och engelska i tal och skrift. 
Goda kunskaper i Office, framförallt Excel. 

 

Vi gör löpande urval, sök därför tjänsten redan idag.
Välkommen med din ansökan!

 

Om företaget

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Laddar...