Psst! För att njuta av allt vår sida har att erbjuda så rekommenderar vi att du byter webbläsare. Här får du smidig vägledning: https://browsehappy.com/

Finsktalande orderadministratör till Hozelock

Nu söker vi en stjärna inom orderadministration till vår kund Hozelock i Göteborg. Gillar du att arbeta i högt tempo i ett team som alltid stöttar och hjälper varandra? Kan du dessutom prata och förstå finska? Då är det dig vi söker!

Om Hozelock
Hozelock är ledande i Europa på innovativa lösningar för vatten i trädgården. Vi designar, tillverkar och marknadsför ett komplett sortiment för trädgårdsbevattning, dammar och trycksprutor. Huvudkontoret ligger i England och vi har fabriker i England och Frankrike. I Göteborg har vi försäljningskontor med lager som servar den svenska, danska, finska, norska och baltiska marknaden. Du kommer att ingå i ett positivt gäng, vi är totalt 16 anställda i den skandinaviska organisationen.

Om rollen
Som orderadministratör hos Hozelock ansvarar du för hela orderprocesshanteringen som innebär ordermottagning via mail och telefon samt registrering av order i företagets affärssystem. Ditt ansvar kommer även innebära support till säljarna i företaget.

Du kommer även arbeta med reklamationshantering, fakturering samt ge god service och rådgivning till kunderna per telefon och mail.

Din profil
För att passa in i denna roll hos Hozelock behöver du kunna behärska det finska och svenska språket, både i tal och skrift.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från orderhantering, administration samt försäljning. Du är en driven och serviceinriktad person som tycker om att jobba i team där alla stöttar och hjälper varandra till att ge bästa servicen till kunderna. Då du i rollen kommunicerar dagligen internt såväl externt ser vi att du som söker har en hög kommunikativ förmåga.

Det är meriterande om du har stor datavana, tidigare jobbat i Office samt i Navision som är kundens affärssystem.

Är du den person vi söker? Tveka inte att skicka oss din ansökan direkt. Urval sker löpande i rekryteringsprocessen.

Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

Fler jobb inom Administration/kundservice

Servicekoordinator till Pumphuset Sverige AB

Servicekoordinator till Pumphuset Sverige AB

Stockholms län, Stockholm | Administration/kundservice

Mötessamordnare till DHL Freight i Växjö

Mötessamordnare till DHL Freight i Växjö

DHL Freight | Kronobergs län, Växjö | Administration/kundservice

sista chansen
Sista ansökningsdag för jobbet är 2 februari. Skynda dig att söka!
HR Administratör deltid till Örnsköldsvik

HR Administratör deltid till Örnsköldsvik

Västernorrlands län, Örnsköldsvik | Administration/kundservice

Customer Success Manager till ett digitalt bolag!

Customer Success Manager till ett digitalt bolag!

Västra Götalands län, Göteborg | Administration/kundservice

sista chansen
Sista ansökningsdag för jobbet är 31 januari. Skynda dig att söka!