Administratör till kund i Laholm

Visstid
Privat sektor
Administration/Kundservice/HR
PlatsHalmstad
Antal tjänster1
Sista ansökningsdag2025-02-21
Sociala medierFacebookLinkedIn

Administratör till kund i Laholm

Är du en strukturerad och serviceinriktad administratör som söker nya utmaningar? OnePartnerGroup söker nu en administratör för uthyrning till ett av våra kundföretag i Laholm. Här får du möjlighet att arbeta i en varierad och utvecklande miljö där du spelar en viktig roll i företagets vardagliga verksamhet. Vi söker dig som är självgående, har ett öga för detaljer och trivs med att hantera olika administrativa uppgifter. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan!   Rollen Som administratör består din dag av att hjälpa och agera i en stöttande funktion på vår kunds kontor i Laholm. Tjänsten är en inhyrning och den som får jobbet kommer att erbjudas anställning på heltid hos oss på OnePartnerGroup Halland och vara uthyrd till kund. Din dag kommer att bestå av flera varierande arbetsuppgifter och du har en stöttande funktion i det dagliga jobbet på kontoret. Det kan innefatta bl.a. fakturahantering, utföra beställningar och göra inköp samt att administrera i system, posthantering m.m. På kundföretagets verksamhet som kännetecknas av god arbetsmiljö, kompetens, ansvar och nyskapande. Det är en organisation som välkomnar mångfald med hänsyn till såväl kön, ålder och kulturell bakgrund.    Din profil/bakgrund Som sökande till denna tjänst bör du vara administrativt lagd och bör ha jobbat med liknande arbetsuppgifter en hel del under ditt tidigare arbetsliv, kanske som receptionist. Du måste vara självgående och tycka om att ha många och varierande arbetsuppgifter av olika karaktär. Din systemvana är god och du är van vid att jobba i olika system. Personlighetsmässigt bör du vara social, lösningsfokuserad och ha sinne för att strukturera såväl för dig själv som för andra. Arbetet kräver att du har eftergymnasial utbildning, innehar B-körkort och har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska. Har du tidigare jobbat med dokumenthantering samt i SAP är detta meriterande.   Ansökan Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Du är välkommen att skicka din ansökan via länk/hemsida redan idag. Vi frågor går det bra att kontakta ansvarig rekryterare Niclas Arheden via Niclas.Arheden@onepartnergroup.se eller telefon 0734255237.
Niclas Arheden

Niclas Arheden

Affärsområdeschef

Niclas Arheden brinner för att hitta den perfekta matchen i både rekrytering och bemanning. Ta gärna kontakt med Niclas

Relaterade jobb

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för inspiration och värdefulla tips samt nyheter om vad som är på gång på arbetsmarknaden.

Vad passar bäst in på dig?

Vi hjälper företag att växa och ger människor arbete och möjligheter att utvecklas.

© Copyright 2025 OnePartnerGroup