Driven Lagersamordnare till Randek

Om kundföretaget
Randek utvecklar, tillverkar och säljer högpresterande maskiner och system ämnat för prefabricerad hustillverkning. Produktsortimentet består av: kapsågar, vägg-, golv-, och taklinjer, takstolssystem, vändbord och specialmaskiner. Automationsgraden sträcker sig från helautomatisk till manuell. Företagets historia sträcker sig tillbaka till 1940-talet och startade i nära samarbete med de första prefabricerande hustillverkarna. Idag använder ledande hustillverkare i 36 länder Randeks maskiner och system. Läs mer på www.randek.com

Randek har vuxit stadigt den senast åren och en ny stororder medför att Randek behöver anställa fler medarbetare.

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som lagersamordnare på Randek innebär operativt arbete och se till att flödet mellan lager och produktion flyter på smidigt i den dagliga driften. Arbetsuppgifterna kommer bl.a. bestå av truckkörning, ta emot inleverans utav gods samt kvalitetsgranska inkommande material. Vidare arbetar du med leveransbevakning, bereda material för produktion och hålla koll på förberedelser inför tillverkningsordrar och projekt. Du kommer även att få möjligheten att arbeta med företagets utveckling utav interna flöden samt förbättring och effektivisering utav lager- och logistikhanteringen.

Din profil
För att klara jobbet på ett bra sätt så tror vi att du som söker har kunskaper samt praktiska erfarenheter inom lager- och monterande produktion. Vi ser gärna att du har någon form utav teoretisk utbildning inom lager, logistik och/eller teknik. För att passa in i denna breda serviceroll så drivs och motiveras du av att få saker och ting gjorda runt omkring dig. Du monterar, lastar, flyttar, fixar, driver på och trivs i en ”allt i allo” – roll. Vi tror även att du har kunskaper och erfarenhet utav att jobba i någon form av administrativt lagerhanteringssystem. Det är meriterade om du även har erfarenhet utav förbättringsarbete såsom t.ex. LEAN eller 5S.

Vi tror att du som söker har ett eget driv och gillar högt arbetstempo. Du är duktig på att kommunicera och gillar att bygga relationer både internt och externt. Som person är du positiv till utveckling och förändringsarbete. Vi vill att vår nya medarbetare skall bidra till ett gott arbetsklimat och att vi har kul på jobbet. Truck-kort, körkort, goda svenska språkkunskaper i tal och skrift samt god datavana är ett krav.

Omfattning: Heltid. Tillsvidareanställning. Tillträde enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag: 2017-09-30. Sök tjänsten via vår hemsida www.onepartnergroup.se

För information: Carl Mårtensson 0733-64 99 72, carl.martensson@onepartnergroup.se

Om vårt företag
Denna rekrytering genomförs av Onepartnergroup Halland. Onepartnergroup, Sveriges ”lokalaste” rekrytering och bemanningsföretag, är en svenskägd koncern med huvudkontor i Jönköping. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra ca 1 000 konsulter hittills verksamma på 30-tal orter, från Stockholm i norr till Halmstad i söder. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner

Anställningsform

Heltid

Varaktighet

Tillsvidareanställning

Ansökan

Sista ansökningsdag: 2017-09-30

Referensnummer

5037



Sök jobbet